Wikia

Cipher plates zijn objecten gevonden in Submachine 5: The Root gebruikt om te teleporteren naar verschillende locaties.

Gebruik en geschiedenisEdit

Cipher plates waren waarschijnlijk de eerste ontwikkeling van het lab portaal alleen reizen ze op een X-Y as, niet een X-Y-Z as.

De cipher plates werden waarschijnlijk gemaakt door het root personeel, omdat ze worden gebruikt in hun transportsysteem.

De speler vindt er later twee, en door het invoegen van een of beiden in een metalen doos en op de knop te drukken, word je vervoerd naar de betreffende locatie. Bijvoorbeeld: als de speler cipher plate 1 en vervolgens cipher plate 2 in de doos invoegt, zal je worden genomen naar de coördinaten (1,2).

De coördinaat 0 betekent dat er geen cipher plate is gevonden. (0,0) zijn geldige coördinaten maar (1,1) en (2,2) niet. Het totale aantal locaties waar de metalen doos de speler naar kan brengen is 7.

Er zijn in totaal 6 cipher plates, maar slechts 2 van hen zijn onthuld in Submachine 5. Dit betekent dat er 43 locaties zijn.

Tijdens Submachine 6 laat je beide cipher plates achter in de lobby en het is onbekend wat er daarna mee gebeurt.

In de coördinaten 553 in Submachine Universe is er plaats voor 12 extra cipher plates, wat betekent dat er 157 locaties zijn.

GalerijEdit

Zie ookEdit